Man blir som man umgås...


Jeg lurer på om det är dags att sparka igång den här bloggen igen? Har faktiskt haft en del idéer om att klaga på alla storhetsvansinniga norrmän, och norskor med för den delen. Lyckligtvis har jag glömt (eller rättare sagt förträngt) vad det var som retade gallfeber på hela receptionsstyrkan innan jag hunnit hem till datorn. Så det blir inte mycket till klagomur då.

Förövrigt kan jag stolt som en tupp meddela att jag hörde att Rättviks kommun fick fint beröm på P3 idag. Heja Rättvik! Ja… storhetsvansinne var det ja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag tycker du ska dra igång den här bloggen på allvar med typ minsta fyra inlägg om dagen. Lever du annars??

masjävel sa...

Då måste jag börja blogga på arbetstid och det har jag för hög arbetsmoral för att göra :)